Webáruház készítés a kereső igényeire alapozva

És így, mivel rögtön ugye online értékesíti az ITunes a zenéket, így mondjuk egy 12 dalból álló zenei albumnak a költsége így tud ilyen alacsony lenni. Tehát olyan 0,8 dollár per dal. Egy dollár per dalos ár, tehát ami nagyon baráti ár. Viszont vannak egy picit árnyékos oldalai is ennek a long tail-nek. Ugyanis hogyha fölteszünk, tegyük fel ötvenezer könyvet, vagy ötvenezer terméket, vagy ötvenezer lemezt a boltunkba, és nem csak egy bizonyos szegmenssel foglalkozunk, mint például rockzenék, vagy krimik tehát, hogyha könyvek szempontjából nézzük. Akkor meg is kell tudni találni azt, amit keresünk. Ehhez viszont nagyon okos keresőket kell írni a rendszerbe. Tehát bármit keresünk, hogyha long tail üzletágban dolgozunk, és abban gondolkozunk, akkor több oldalról kell megközelíteni ezt, és olyan eszközöket kell biztosítani az ügyfeleknek, amivel ebből a hatalmas mennyiségből ki tudják választani a megfelelő terméket, illetve szolgáltatást. Térjünk vissza akkor a Webáruház készítés kereső marketinghez és a long tail-hez. Foglaljuk össze, hogy miről is beszéltünk az elmúlt 41 percben. Ugye a long tail, az egy olyan marketing eszköz, vagy üzleti modell, amit hogyha kihasználsz, akkor sokkal több látogatód, sokkal több bevételed, sokkal több értékesítésed lesz. Ehhez megvannak a megfelelő technikák, hogy hogyan tudod alkalmazni. Optimalizálnod kell a webáruházad. Beszédes url-nek kell lenni, nem dinamikusnak. Nagyon nagyszámú cikknek illetve terméknek kell jelen lennie.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!